«Kochane zdrowie, nikt się nie dowie, jako smakujesz, aż się zepsujesz»
Jan Kochanowski

Wczesne wykrywanie zmian

INDYWIDUALNE SKŁONNOŚCI

Badanie może wskazać indywidualne skłonności do zachorowań i postawić właściwą diagnozę stanów nazywanych takimi chorobami jak: cukrzyca, osteoporoza, stwardnienie rozsiane, choroba wrzodowa, miażdżyca, nowotwory złośliwe, alergie, mastopatia, anemia, dyzbakterioza, kamienie w narządach wewnętrznych oraz określić zmiany hormonalne bez skomplikowanych i drogich badań. Można określić florę bakteryjną we wszystkich organach i układach (bakterie, wirusy, grzyby), wykonać kliniczną i biochemiczną analizę krwi bez jej pobierania, przeanalizować zestaw chromosomów.

Pacjent uzyskuje dzięki „Aurum” pełne spektrum informacji o stanie swojego zdrowia, ma możliwości obserwacji postępów w przyszłym leczeniu poszczególnych narządów i organów wewnętrznych.

Uwolnimy Państwa od uciążliwych, kosztownych badań - po przeprowadzeniu trwającego tylko 1 godzinę badania, otrzymacie Państwo pełne i dokładne informacje o stanie energetycznym własnego organizmu czyli w języku potocznym o stanie zdrowia całego organizmu a nawet informację o skłonnościach własnego organizmu do pewnych stanów, które w pewnych sytuacjach jak nadmierny stres i osłabienie mogą doprowadzić do tego co potocznie nazywa się chorobą.

Badanie jest nieinwazyjne, nie wymaga od pacjenta żadnych przygotowań, nie powoduje napromieniowania organizmu, jest całkowicie bezbolesne i bezpieczne. Trwa tylko 1 godzinę i pozwala na dokładną cyfrową ocenę narządów: tarczycy, nadnerczy, przysadki, trzustki, żołądka, wątroby, jelit, nerek, serca, płuc, narządów płciowych, gruczołów sutkowych, prostaty i in. Dobrze jest znać swoją grupę krwi.